21 December 2010

♥ Christmas Day coming soon ♥

转眼间,又到了圣诞节
以前的圣诞节,都是待在家看烟花,不然就根本当没件事
现在突然好后悔哦……后悔以前没好好在圣诞夜疯狂一次
因为开始做工了,圣诞节突然变到很重要酱,可能是我在逃避做工吧!
这几天真的体会到,【花钱容易,赚钱难啊】
人家每天的夜生活刚要开始,我就要去睡觉;人家睡到发梦流口水,我却要爬起身上班
这种生活,真的很束缚自己……可以说莫要献身给公司了!

圣诞节,圣诞夜,圣诞树,圣诞礼物,还有大家所期待的【圣诞老人】真的会有圣诞老人的存在吗?你相信吗?我不相信,但是我却很期待他的出现……我希望可以收到圣诞礼物(从未收过)那种感觉是什么?就像是看卡通片时,小孩子在圣诞夜都在期待醒来时吊起来的袜子里面的礼物会是什么!他们在期待是什么礼物,我们却在期待有没有礼物……

你问我,如果真的有圣诞老人,最想收到的礼物会是什么?我只希望一个愿望,那个愿望是什么呢?我只希望“他”能陪在我身边……哈哈!是时候醒了啦!这些梦发一下就好,不要太认真,因为知道不可能,又何必让自己有所期待,到最后却是失望透底呢?


JINGLE BELLS

Dashing through the snow
In a one horse open sleigh
O'er the fields we go
Laughing all the way
Bells on bob tails ring
Making spirits bright
What fun it is to laugh and sing
A sleighing song tonight

Oh, jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh
Jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh

A day or two ago
I thought I'd take a ride
And soon Miss Fanny Bright
Was seated by my side
The horse was lean and lank
Misfortune seemed his lot
We got into a drifted bank
And then we got upsot

Oh, jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh
Jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh yeah

Jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh
Jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh


0 ♥ CoMmEnTs: