16 November 2010

Blogger day...

Today, a wasting day again and again,Today wasting title is BLOGGER.
Saw my blog templates change already?
PLEASE!!!! Don't said it UGLY...I do it in my whole day.
Actually I just want try to create HTML myself, but I'm stupid.
So finally I'm give up.I lose to it...

Before I do it, I review back my old blog.
If you got time, you should visit my old blog also.
Share the link to yours, Click it
You will feel that my old blog style not same with now.
and I think you also will feel very funny about my writing style at there.
When I view back, I also felt myself so funny and my English really very very bad.

当我看回以前的部落格
发现以前的我比现在坚强多了
原来我真的变了
以前的我就是太过洒脱,总是说放手就放手
每个人都以为我能够很坚强,一个一个地跑来试探我
结果每一个来过的人,开始累积了伤害
也许因为这样,我害怕了放手
渐渐地我害怕失去,害怕分离
原来我那几年来牢牢坚固的心墙,已经要倒塌了
我开始害怕,再多一个人,再多一把斧头
把我的心墙狠狠地打过去,碎得体无完肤
那时候的我,该怎么办呢?

为什么我不能变回以前那样洒脱?
以前的我,就是不要让人家伤害自己,就得先伤害人家
不要让人家抛弃你,就得先抛弃人家……
知道吗?这样做,就等于像现在人家在耍我一样
这些都是我该有的报应吗?
我认了,这些都是报应……
我不知道以前我伤害过的人的心情是怎样的
现在我终于体会到了~

这些报应,不知道几时才会离开
我妈说,我一定嫁不出
我告诉她,也好啦,可以陪你
其实有哪个女人想做姑婆啊?
或许以后我会是呢?很难讲嘛~
世事难料……或许我明年我已经不存在了呢?

0 ♥ CoMmEnTs: